Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect
Czompál, Zsolt ; Široký, Vít (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje funkci klávesnice a myši. Na rozpoznávání a sledování uživatele v prostoru je v této práci použit senzor Kinect. Pro implementaci jsem zvolil platformu Windows, použitý vývojový nástroj je Kinect for Windows SDK s použitím programovacího jazyka C#. Při implementaci a testování rozhraní byl použit senzor Kinect for Xbox 360. Výsledkem práce je přirozené uživatelské rozhraní, které umožní ovládat desktopové aplikace bez použití klávesnice a myši, a je pro uživatele pohodlné a přívětivé.
Možná uplatnění fenoménu camp při interpretaci soudobého českého kulturního prostoru
DEMETER, Peter
Předkládaná dizertační práce se zaměřuje na specifickou výstřední estetiku zakládající se na hyperbolách, ambivalentních významech a ironickém postoji, pro niž se v angloamerickém prostředí ustálilo označení camp původně pocházející zřejmě z francouzštiny. Kořeny campu lze nacházet na dvoře Ludvíka XIV., kde můžeme zaznamenat zanícené snahy o kultivaci vyumělkovaného dvorského stylu, které kulminovaly v barokní metafoře světa jako divadla. Vlivem modernity a postmodernity se působnost campu rozšířila do různých oblastí kultury a jev začal skrze svou výstřednost korelovat s obecnou marginálností, respektive s něčím, co se vymyká "normalitě" a "přirozenosti", a tedy i zažitým schématům vnímání či ustáleným způsobům reflexe historie. Záměrem předkládané práce je na základě teoreticko-dějinného výkladu zmapovat projevy campu (zejména literární) s ohledem k českému prostředí, v němž může bohatý interpretační potenciál jevu osvětlit mnohé kulturně-společenské tendence.
Tělo jako živý obraz
Zemanová, Manuela ; Čech, Viktor (vedoucí práce) ; Kornatovský, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Tělo jako živý obraz" se ve své teoretické části zaměřuje na fenomén gesta, výrazu, pózy, řeči těla a patosu, tak jak jej můžeme najít v dílech klasických autorů až po současnost. Práce popisuje proměny zmíněných fenoménů z hlediska historického, od klasického až po současné umění. Praktická část diplomové práce v první kapitole popisuje pedagogicko - psychologická východiska k realizaci výtvarných úkolů v praxi, klade si za cíl hledat různé podoby akční tvorby a prakticky vyzkoušet s žáky jejich aplikovatelnost ve výuce výtvarné výchovy. Druhá kapitola je věnována realizaci výtvarných úkolů. Výtvarné úkoly jsou zaměřeny na dialog s vybranými uměleckými díly a na využití artefiletických technik v praxi a jejich přesahů do vlastní tvorby žáků. KLÍČOVÁ SLOVA gesto, výraz, póza, patos, performance, akční umění
Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect
Czompál, Zsolt ; Široký, Vít (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje funkci klávesnice a myši. Na rozpoznávání a sledování uživatele v prostoru je v této práci použit senzor Kinect. Pro implementaci jsem zvolil platformu Windows, použitý vývojový nástroj je Kinect for Windows SDK s použitím programovacího jazyka C#. Při implementaci a testování rozhraní byl použit senzor Kinect for Xbox 360. Výsledkem práce je přirozené uživatelské rozhraní, které umožní ovládat desktopové aplikace bez použití klávesnice a myši, a je pro uživatele pohodlné a přívětivé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.